2015. január 31., szombat

Sajnálom

Eddig úgy voltam vele, hogy minden blog megérdemel egy befejezést, viszont ennek a blognak már nem látom értelmét. Nagyon szerettem volna befejezni, de egyszerűen nem ment...oké ez nem kifogás és nem ez az egyetlen oka, amiért abbahagyom. Ugye ez egy Larry/Elounor témájú blog, ami már nem aktuális. Úgy gondolom, hogy röhejes, hogy még 2015-ben is vannak shipperek és veszekedések. Ennek már nincs értelme. Két-három éve még aktuális volt, azonban tavaly már annyira nem, amikor létrehoztam a blogot. De 2015-ben még inkább nem és ahogy telnek a hónapok, egyre kevésbé. Én meg nem fogok egy lerágott csont témáról blogot írni, tehát elnézést kérek. Különben is hányingerem van ettől az egésztől, az 1D-t se szeretem már. A blogok világát is itt hagyom. Szeretek írni, azzal nem hagyok fel, de lehetséges, hogy blogra nem teszem fel. Soha nem mondom, hogy soha, csak egy kis szünetet tartok, amíg nem fejezek be egy történetet, mert nem akarom, hogy az legyen, mint ebben az esetben, hogy nem fejezem be. Tehát csak akkor kezdek el blogolni újra, ha sikerül legalább egy történetet végig írni és akkor előre meghatározott időpontban fel tudom tenni a részeket. 

Még van két aktív blogom ezen kívül, a mostohát mindenképp befejezem, abból már nincs sok. A viszonzatlan szerelemre nem sok érdeklődés van, de igyekszem azt is befejezni, nem zárom be őket, csak ezt. Mert már a téma nem aktuális és gyűlölöm is, nem akarom ezzel idegesíteni magam. Elnézést kérek! 

4 megjegyzés: