2014. június 28., szombat

Prológus

Említettem, hogy egy másik történet lesz ezen a blogon található. Ez egy szerelmi háromszög lesz, Larry és Elounor egyszerre lesznek jelen. Ilyennel még nem találkoztam, bizonyára én írom az elsőt, ha mégis van, akkor jelezzetek, én nem tudok róla. Nem vagyok semmilyen shipper, mégis megírom, tudom, hogy sokakat érdekel ez, különösen shippereknek ajánlom, csak annyi, hogy mindkettő megtalálható lesz a történetben. Akinek nem tetszik, az ne utálkozzon, hanem lépjen ki és megoldva.
A kinézet még nincs kész, mint látjátok, nincs fejléc, a design másmilyen lesz, várhatóan jövő héten valamelyik nap fog elkészülni, remélem minél előbb. Nem rajtam múlik, mert rendeltem, és ő neki így jó. 
Remélem elnyeri a tetszésetek a prológus és hagytok magatok után nyomot. Iratkozzatok fel minél többen. 


„Nélküled nincs értelme az életemnek, te úgyis Eleanort szereted. Velem végig csak szórakoztál, kihasználtál, tönkretetted az életemet akkor, amikor beléptél rajta. Éljetek boldogan Eleanorral, házasodjatok össze, szüljön neked sok-sok gyereket! Nem fogsz már rám emlékezni! Nem érdemes már élnem, végzek magammal. Csak gondoltam elmondom, nem hiszem, hogy meghatna téged.

Harry”

Ez a levél fogadott, amikor hazaértem. Nagyon lesokkolt ez a hír és úgy nézett ki, Harry nem igazán tudott megbocsátani a tegnapi miatt. Igen, megismertem egy csodálatos lányt már legalább egy hónapja, de tegnap este lebuktam, Harry észrevett minket. Én nem gondoltam volna az elején arra, hogy szerelmes leszek Eleanorba, de közben Harrybe is és nem tudtam közöttük dönteni. Így eltitkoltam előlük a másik kapcsolatom, hogy ne legyen belőle vita. Szerencsére Eleanor még nem tud Harryről, bár egyszer látott minket, de semmi olyat nem csináltunk, ami félreérthető. Mivel fiú, egyértelmű volt számára, hogy csak barátok vagyunk, ő még nem tudja, hogy nem vagyok heteró. Erre akkor jöttem rá, amikor megismertem Harryt és később többet kezdtem el iránta érezni. Ő már eleve úgy mutatkozott be, hogy a fiúkat szereti, én viszont mindkét nemet. Amire Harry most készül, az őrültség, ezt meg kell akadályoznom. Rosszul hiszi, hogy nem szeretem, ő a mindenem, csak az a baj, hogy Eleanorral is így vagyok. Gyorsan rohantam is Harry szobájába, de nem volt ott, kiabáltam a nevét, de semmi. Tehát rádöbbentem, hogy nincs a közös házunkban, elkezdhetem keresni, féltem nagyon, hogy akkor már késő lesz. Felhívtam Niallt, de ő semmiről sem tudott, Zayn sem, Liam következett. Úgy éreztem, hogy ő ott van, mert elég haragosan szólt bele a telefonba.
-Ez mind a te hibád! –kiabált annyira, hogy nekem el kellett vennem a telefont a fülemtől, ha nem akartam megsüketülni.
-Én nem akartam, Harry ugye nem csinált semmit? –kérdeztem, már majdnem elsírtam magam.
-Bezárkózott a szobába, és csak téged akar, ha nem jössz ide, akkor képes lesz kárt tenni magában! –még mindig tiszta ideg volt.
-Indulok, tíz perc és ott vagyok. –mondtam a telefonba, utána letettem, és indultam is. Marhára kellett sietnem, ha nem akartam tragédiát. 

11 megjegyzés:

  1. Juu ez marha jó! Nagyon tetszik!!! Folytasd!!

    VálaszTörlés
  2. Szia.(:
    Nem shippelek ugyan senkit, de érdekesnek ígérkezik a történet. Nem, gondolom nem ír más erről a témáról, vagyis én eddig nem láttam. Folytasd.(:

    VálaszTörlés
  3. De jó, folytasd, gyorsan! *-*

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó csak igy tovabb gyorsan kovit

    VálaszTörlés
  6. Jujj, ez naon jó :D Kovit!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  7. én már elgondolkoztam ezen, mi lenne, ha így alakulna, még anno...xd szerintem cukik az ilyen kapcsolatok, bár lehet velem van a baj. am mondjuk én sose merném így az adott sztárra rámondani, hogy biszex meg meleg, ez olyan nagyon erős, de végül is ez csak egy sztori a sok közül :D

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm mindenkinek a kommenteket

    VálaszTörlés
  9. Szia Andrea Ranocchia!

    Köszönöm, hogy átlinkelted nekem az induló blogodat! A prológus alapján hamar sikerült eldöntenem, hogy olvasni fogom-e vagy sem. Természetesen a választ elárulhatom: Igen! Fantasztikus történetnek indul, legalábbis én az előbb olvasottakból erre következtettem! Kíváncsian várom az első fejezetet ( amit mikor is fogsz publikálni? )!
    Puszillak

    Lana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet hogy holnap meglesz már és köszönöm a kommented meg a feliratkozást is

      Törlés